Ako robiť dobré PR a v čom spočíva úspešný online marketing?

Pozývame vás na ďalšie školenie v tomto mesiaci, tentokrát opäť v Bratislave.

Na workshope sa dozviete, čo musíte podniknúť, aby sa vaša organizácia a aktivity dostali do médií, ako budovať korektné vzťahy s médiami a novinármi, čo jednoducho musí mať vaše PR.

PR vašej organizácie otestujú aj krízové situácie, naučíte sa čomu sa vyhýbať a čo naopak zdôrazniť, keď organizácia čelí negatívnym správam. Prakticky sa pozrieme aj na to, ako napísať pre médiá zaujímavú tlačovú správu a ako by ste sa mali správať v digitálnom PR, najmä na sociálnych sieťach.

Budeme sa venovať online marketingu konkrétne základom SEO optimalizácie, faktorom, ktoré ovplyvňujú postavenie webu, ale aj ako možno ovplyvniť ranking na jednotlivé kľúčové slová. Naučíte sa, čo sledovať a ako vyhodnotiť úspešnosť SEO vďaka Google Analytics a Google Search Console. Získate know-how o AdWords ako zdroji relevantnej návštevnosti pre neziskovky, možnostiach ich zacielenia a základných pravidlách pri nastavovaní a spúšťaní AdWords kampaní.

Prihlásiť sa môžete do 21. 3. 2017

Dátum: 29.3.2017
Čas: 12.00 – 17.00
Miesto: Priestory spoločnosti ESET – Aupark Tower, Einsteinova 24, 851 01 Bratislava
Školitelia vás budú čakať na recepcii na 16. poschodí, kam sa dostanete výťahmi z Aupark Tower (business centra) – 6 výťahov do Lka. 2 výťahy, ktoré sú umiestnené v nákupnom centre do priestorov nepremávajú.
Školitelia: Branislav Ondrášik, Marek Lelovič, Marián Vlk a Peter Zeman
Kapacita: 20 miest

Program

12.00 – 14.00 PR – Braňo Ondrášik
14.00 – 15.00 Digitálne PR a sociálne médiá – Marek Lelovič
15.00 – 17.00 AdWords a SEO – Peter Zeman, Marián Vlk

Profily školiteľov

Branislav Ondrášik, ESET PR Manager EMEA
Braňo pracuje takmer sedem rokov ako PR manažér spoločnosti ESET pre Európu, Blízky východ a Afriku. Mediálne vzťahy sú jeho koníčkom od Londýna po Moskvu, za ten čas privítal stovky zahraničných novinárov a o ESETe vyšli desiatky tisíc článkov. Predtým pracoval vyše desať rokov ako novinár v SME, Hospodárskych novinách, TASR a Novom Čase Nedeľa. Vzdelanie považuje za jeden zo základov dobrej profesie a vykonanej práce – preto študoval žurnalistiku, médiá a komunikáciu na Univerzite Komenského, v americkom Michigane a britskom Leeds. Na vysokých školách tiež roky prednáša. Je zanieteným aktivistom a komentátorom spoločenských udalostí na Facebooku a v médiách.

Marek Lelovič, ESET Digital PR Representative Global
Marek pochádza z novinárskej rodiny a svoju kariéru tiež začal v žurnalistike. V ESETe je už päť rokov, kde pracuje v globálnom tíme ako expert pre digitálne PR. Jeho práca nie je iba o Facebooku, ale všetkých aspektoch online komunikácie vrátane vzťahov s blogermi, komunikovania v online diskusiách až po správu mobilných obchodov ako Google Play či Apple App Store. Pred ESETom pracoval v médiách – v agentúre SITA bol redaktorom sedem rokov a krátko aj v PR agentúre Neopublic Porter Novelli, kde mal na starosti klientov ako Microsoft či Telekom. Študoval žurnalistiku na Univerzite Komenského.

Peter Zeman, ESET Online Advertising Specialist
Peter sa venuje Google AdWords od roku 2010, kedy začal pracovať v európskej centrále spoločnosti Google v Dubline. V roku 2013 prešiel do ESET-u a momentálne vedie globálny online marketingový tím spravujúci kampane na AdWords, Facebooku a SEO.

Marián Vlk, ESET SEM Specialist
Marián sa venuje optimalizácii webov od roku 2011, kedy dostal možnosť ako produktový manažér optimalizovať weby najväčších mediálnych domov na Slovensku- Centrum Holdings a 7 Plus. Momentálne pracuje na pozícii SEM špecialista a jeho hlavnou náplňou je návrh SEO stratégie pre partnerov po celom svete.

Prihlasovací formulár

Kapacita tréningu je 20 miest, pričom za jednu mimovládnu organizáciu sa môže prihlásiť jeden zamestnanec. V prípade, že tréning nebude plne obsadený, v prihlasovacom formulári je možnosť zaznačiť, aby sme Vás kontaktovali, pokiaľ máte záujem prísť viacerí. Termín prihlasovania je do utorka 21. 3. 2017. Účastníci, ktorí sa prihlásia po zaplnení kurzu budú evidovaní ako náhradníci a kontaktovaní iba v prípade, že sa uvoľní miesto. Formulár teda odporúčame v každom prípade vyplniť, často sa stáva, že sa niekto na poslednú chvíľu odhlási.

V roku 2016 sme zorganizovali v rámci Maratónu dobrovoľníctva (podujatia Naše Mesto a Pro Bono Marátón) aj 14 bezplatných tréningov pre vyše 250 účastníkov z 200 neziskových organizácií. Tento rok sme sa rozhodli ponúkať školenia celoročne a to nielen pre mimovládne organizácie, ale aj školy. Experti z business a právneho prostredia sa navyše s vami budú deliť o svoje skúsenosti počas celého dňa. Prihlasovanie spúšťame vždy v prvý týždeň v mesiaci a tréning sa uskutoční posledný štvrtok alebo piatok.

Pro Bono partner tohto školenia

Organizátor aktivity Tréningy Pro Bono


Partneri aktivity Tréningy Pro Bono

Súvisiace články

Komentáre

Newsletter

Vložte svoje požadované údaje a vyberte program, z ktorého chcete dostávať novinky a odošlite.

Povinné položky