METRO získalo cenu Via Bona

Veľkoobchod METRO získal prestížne ocenenie Via Bona Slovakia 2016 v kategórii Férový hráč na trhu.

Víťazstvo priniesol firme jej férový prístup k dodávateľom a celková vízia podpory podnikateľov.

Porota ocenila najmä projekt Deň súkromného podnikania. Táto oslava všetkých drobných podnikateľov sa prvý raz konala vlani v októbri a jej úspech rozhodol o tom, že sa z nej stane tradícia. V rámci projektu môžu všetci drobní podnikatelia pripraviť pre svojich zákazníkov a klientov nejakú špeciálnu akciu a METRO ju následne pomôže spropagovať špeciálnymi marketingovými aktivitami a masívnou reklamnou kampaňou.

Nezávislým porotcom neunikol ani silný prozákaznícky prístup zhmotnený v hesle „Pomáhame podnikateľom rásť“, ako aj otvorené a transparentné vystupovanie spoločnosti METRO voči dodávateľom. Porota zvlášť vyzdvihla podporu malých lokálnych dodávateľov, napríklad cez projekt Z poľa na stôl, ktorý pomáha zachovať pestovanie kedysi tradičných plodín na slovenských poliach.

„Ďakujem všetkým podnikateľom, ktorí sa k nám rozhodli pridať na svojej ceste, a všetkým kolegom, ktorí našu víziu prenášajú do života. Ocenenie Via Bona si nesmierne vážim a vnímam ho ako silný záväzok, aby sme v našom odhodlaní nepoľavili,“ hovorí generálny riaditeľ METRO SR Jan Žák.

Ocenenia Via Bona Slovakia udeľuje nadácia Pontis už 17 rokov. Tie najinšpiratívnejšie príklady zodpovedného podnikania vyberali nezávislé poroty zložené zo zástupcov biznisu, štátnej správy, médií, mimovládneho sektora a vzdelávacích inštitúcií na základe nominácií firiem a osobných prezentácií v dvoch kolách. Výsledky vyhlásila Nadácia Pontis v utorok 4. apríla počas slávnostného galavečera v bratislavskej Starej tržnici.

Zdroj: retailmagazin.sk

Komentáre

Newsletter

Vložte svoje požadované údaje a vyberte program, z ktorého chcete dostávať novinky a odošlite.

Povinné položky