03. 05. 2016 Zodpovedné podnikanie

Workshop Ariho Weinzweiga: Ako zákazníkom poskytovať vynikajúci servis?

Jedinečný workshop pod vedením spolumajiteľa najúspešnejšej malej firmy v Amerike sa uskutoční už 16. mája v priestoroch Impact HUBu v Bratislave.

Ari Weinzweig predstaví na exkluzívnom workshope návod, ako si získať  lojálnych zákazníkov.

Skvelý zákaznícky servis

Zingermani sú známi svojím skvelým prístupom k zamestnancom, ktorí to oplácajú nielen firme, ale aj zákazníkom. V podnikaní spopularizovali prístup „extra mile“, pri ktorom firma dáva zákazníkovi ešte viac, ako očakával. Príďte na celodenný Ariho workshop a získajte konkrétne tipy, ako poskytovať vašim zákazníkom vynikajúci servis.

Tento rok sme pozornosť upriamili najmä na vás, manažérov spoločností, a pripravili sme pre vás mimoriadne atraktívny workshop pod názvom Great Customer Service. Workshop bude viesť svetoznámy podnikateľský fenomén, anarchista a zakladateľ spoločnosti Zingerman’s Ari Weinzweig.

Celodenný workshop sa už tradične uskutoční deň pred CEE CSR Summitom, a to v pondelok  16. mája 2016 v priestoroch Impact HUBU v Bratislave. Na čo sa môžete tešiť?

Náš zákazník, náš kráľ?

Ak zákazníkovi nedáte pádny dôvod, aby u vás nakupoval, tak jednoducho nebude. Práve preto Zingermani vo svojom podnikaní spopularizovali prístup „extra mile“, pri ktorom firma dáva zákazníkovi ešte viac, ako sám očakával. Sám Ari Weinzweig zdôrazňuje, že pre neho nie je dôležité, aby bol zákazník len „spokojný“, on chce, aby bol „verný“.  S týmto faktom úzko súvisí i skvelý prístup Zingermanov k ich zamestnancom, ktorí to oplácajú nielen firme, ale i zákazníkom. Pretože ak chcete, aby váš personál poskytol skvelý servis zákazníkom, musíte sa vy výborne postarať o neho. Preto Ari zdôrazňuje, že je mimoriadne dôležité vytvárať príjemné a pozitívne pracovné prostredie, v ktorom sú zamestnanci motivovaní tvrdo pracovať, pretože cítia, že sú oceňovaní zo strany vedenia. 

O tom, ako vybudovať úspešnú organizačnú kultúru vo firme, ako učiť svojich zamestnancov podávať prvotriedny zákaznícky servis a ako riešiť sťažnosti svojich odberateľov, sa dozviete už 16. mája na našom exkluzívnom workshope. Workshop je platený a bude prebiehať v angličtine

Workshop je sprievodným programom konferencie CEE CSR Summit 2016, ktorá je najväčším a najstarším podujatím o zodpovednom podnikaní v strednej a východnej Európe. Tradične sa koná v Bratislave.

Čo zahŕňa registrácia na workshop?

Registračný poplatok na Workshop Great Customer Service zahŕňa vstup pre jednu osobu na workshop, ktorý sa uskutoční dňa 16. mája 2016 v Impact HUBE v Bratislave. V cene sú  materiály, výtlačok knihy Zingerman’s Guide to Giving Great Service, občerstvenie, ľahký obed a možnosť dozvedieť sa kvalitné informácie o efektívnom zákazníckom servise priamo z úst zakladateľa jednej z najúspešnejších malých amerických firiem – Ariho Weinzweiga.

Nezabudnite si Ariho workshop zapísať do diára:

Pondelok 16. 5. 2016, 9.00 – 16.00 h
Impact HUB Bratislava
Hviezdoslavovo námestie 176/20, Bratislava

Workshop prebieha v angličtine, tlmočenie nie je zabezpečené.

Kto sme

Vytvárame silné a zmysluplné spojenia medzi firemným, občianskym a verejným sektorom v našich troch strategických témach – v sociálnych inováciách, vo filantropii a v zodpovednom podnikaní. V nich si budujeme expertízu, prinášame trendy, presadzujeme dlhodobý dopad a inšpirujeme.


Nadácia Pontis
Zelinárska 2
821 08 Bratislava


tel.: (421 2) 5710 8111


×

Už odchádzate?

NESTRAŤTE S NAMI SPOJENIE

Na email vám budeme posielať inšpiratívne
novinky či informácie o aktuálnych výzvach.