Reklama môže byť zodpovedná i sexy!

Zbúrajte mýty o udržateľnosti a začnite robiť zmysluplnú reklamu spolu s expertom na Goodvertising.

„Mr. Goodvertising“ Thomas Kolster – šéf The Goodvertising Agency, medzinárodný expert na udržateľnú komunikáciu a jeho návod na to, ako robiť dobrú reklamu s využitím CSR princípov.

Zaujíma vašich zákazníkov udržateľnosť? Ako ich motivovať, aby boli ochotní si priplatiť viac za „zelenšie“ a zodpovednejšie varianty obľúbených produktov či služieb? Dá sa to docieliť reklamou? Spotrebitelia však už nechcú otravné marketingové kampane plné zavádzajúcich informácií. Naučte sa s nami, ako urobiť z reklamy silu dobra, ktorá dokáže vašim značkám dať hlbší zmysel i zaujať zákazníkov. Zbúrajte mýty o udržateľnosti so svetovo uznávaným rečníkom a autorom bestselleru Goodvertising Thomasom Kolsterom.

Kde a kedy sa podujatie uskutoční?

Seminár sa uskutoční dňa 14. júna o 18:30 v priestoroch Impact HUBu v Bratislave. Je určený výhradne pre zástupcov komunikačných oddelení firiem, marketingových/reklamných agentúr a tiež nadšencov inovatívnej reklamy z radov študentov. Vstup na seminár je zdarma, nutná je však registrácia. Seminár bude prebiehať v anglickom jazyku.

Seminár o komunikácii CSR organizujú Nadácia Pontis a Business Leaders Forum v spolupráci s agentúrou PRime time. Partnerom podujatia je spoločnosť Východoslovenská energetika, a.s. (VSE). Za podporu ďakujeme ADC Slovakia a Impact HUBu v Bratislave. Za krásnu grafiku ďakujeme grafickému štúdiu Dve Lamy.

Registrácia

Registrovať sa môžete prostredníctvom registračného formulára (dole) alebo priamo na e-mailovej adrese: tatiana.caplova@nadaciapontis.sk

Termín konania Čas konania Miesto konania
14. jún 2016 18:30 hod. Impact Hub Bratislava
Chcem sa zúčastniť

 Reklama môže byť zodpovedná a zároveň sexy. Mr. Goodvertising vám ukáže, ako na to

We´ve made you buy shit. Can we make a world better too? Tak znie slogan konzultantskej spoločnosti Goodvertising, ktorej zakladateľ Thomas Kolster bude hlavným rečníkom nášho interaktívneho seminára o zodpovednej komunikácii. Thomas je dánsky expert na udržateľnú komunikáciu a medzinárodne uznávaný spíker, ktorého možno stretnúť na konferenciách svetových formátov ako Sustainable Brands či Media 360. Na našom seminári vám prostredníctvom provokatívnej prednášky plnej prípadových štúdií, úspešných marketingových kampaní i absolútnych prepadákov ukáže, že marketing je ten najlepší nástroj, ako prinútiť zákazníkov správať sa zodpovednejšie. A do niektorých aktivít zapojí i priamo vás!

 Päť mýtov o udržateľnosti a ako ich prekonať zmysluplným marketingom

"Spotrebitelia nie sú ochotní si priplatiť za "zelenšie" varianty obľúbených produkov." "Udržateľnosť zákazníkov netrápi." "Komunikácia o zodpovedných produktoch by mala byť zložitá, aby zaujala." Je to pravda alebo sú to len ďalšie mýty o udržateľnosti a marketingu? A ako tieto mýty možno rýchlo a transparentne vyvrátiť?

Netransparentná komunikácia môže vašu značku potopiť

Thomas Kolster, majiteľ spoločnosti Goodvertising Agency, bude na našom seminári rozprávať o tom, že práve zodpovedný a etický marketing a reklama sú tou správnou cestou ako odomknúť skrytú hodnotu, navrátiť značke zmysluplnosť a zaujať zákazníkov.

Bude doplnený čoskoro.

Thomas Kolster

Autor, rečník, medzinárodný odborník na udržateľnú komunikáciu a zakladateľ agentúr The Goodvertising Agency a WhereGoodGrows 

 

Thomas Kolster je popredný medzinárodný odborník na komunikáciu zodpovedného podnikania. Napísal knihu Goodvertising (Thames & Hudson), ktorá poskytuje doteraz najkomplexnejší pohľad na komunikáciu ako silu dobra. Z pozície riaditeľa a kreatívneho šéfa agentúry The Goodvertising Agency pomáha firmám a agentúram porozumieť tejto novej skutočnosti. Minulý rok Thomas založil prvú platformu na svete na výmenu skúseností v oblasti udržateľných iniciatív pod názvom WhereGoodGrows, ktorú portál Marketing Week označil za projekt, ktorý „sa oplatí sledovať“. Thomas je aj skúsený rečník, ktorý často vystupuje na podujatiach typu Sustainable Brands, a pravidelne píše komentáre pre denník The Guardian a vydal aj niekoľko ďalších publikácií. Pravidelne sa objavuje aj v úlohe porotcu na udeľovaní medzinárodných cien ako D&AD, Creative Circle Award, EthicMark Award a Creative Conscious Award. The Huffington Post ho nedávno označil za „inšpirujúceho lídra“. Momentálne je členom prezídia dvoch neziskových organizácií a v spolupráci s najväčších dánskym hospodárskym denníkom tento rok po prvýkrát zorganizoval konferenciu Sustainable Bottom Line.

Adresa:

Impact HUB Bratislava
Hviezdoslavovo námestie 176/20
811 02 Bratislava-Staré Mesto

Čo je Impact HUB?

Od Amsterdamu cez Johannesburg, Singapur a San Francisco až po Bratislavu. Impact HUB je medzinárodná platforma coworkingov zameraná na podporu inovatívnych a spoločensky prospešných nápadov. Prvý THE HUB vznikol v roku 2005 v Londýne. Mladí študenti a inovátori vytvorili komunitu ľudí, ktorá chcela prinášať svojou prácou pozitívne zmeny spoločnosti. Dnes sme v 63 krajinách sveta a máme viac ako 10 000 členov. Pred pár rokmi sa THE HUB network známa po celom svete premenovala na Impact HUB network a v roku 2014 po získaní licencie sme otvorili prvý HUB aj na Slovensku. Vytvárame jedinečný ekosystém zdrojov, inšpirácie a príležitostí pre spoluprácu.

Ako sa na seminár dostanete?

Najideálnejším spôsobom, ako sa do Impact HUB-u dostanete je bicyklom alebo verejnou dopravou. Neďaleko sa nachádza zastávka Most SNP, na ktorej stoja električky číslo 1, 4, 6, ako aj viaceré autobusy.

Ak prídete na seminár autom, parkovať môžete v spoplatnenom podzemnom parkovacom dome Carlton Garáž na Hviezdoslavovom námestí.

 

Organizátori:

 

Partner podujatia:

S podporou:

 

 

Newsletter

Vložte svoje požadované údaje a vyberte program, z ktorého chcete dostávať novinky a odošlite.

Povinné položky