13. 08. 2019 Tatra banka

Tatra banka si novou kampaňou buduje imidž zamestnávateľa budúcnosti pre smart ľudí

V rámci aktuálnej kampane si Tatra banka Group ako zamestnávateľská značka buduje svoj imidž prostredníctvom reálnych zamestnancov. Tí v interných prieskumoch definovali, ako vnímajú jej imidž a hodnoty. „Sme zamestnávateľom budúcnosti pre smart ľudí a miesto, kde nás baví byť, tvoriť a napredovať,“ približuje novú víziu zamestnávateľa Július Benko, riaditeľ odboru ľudských zdrojov Tatra banka Group.

Tatra banka Group je rôznorodý ekosystém s dvoma značkami Tatra banka a Raiffeisen, dcérskymi spoločnosťami, centrálou a pobočkovou sieťou a v rámci toho rôznymi profesiami. Tatra banka Group má po celom Slovensku takmer 4 000 zamestnancov. Nájdete v nej IT-čkárov, obchodníkov, marketérov, právnikov, sociológov či analytikov – teda ľudí, ktorí sa venujú práci rôzneho druhu vo viacerých odboroch.

Spolu obsluhujú všetky klientske segmenty. Zamestnanec si tak môže vybrať nielen druh práce, ale aj to, akých klientov chce obsluhovať. Rôzni ľudia majú rôzny životný štýl, a teda aj rôzne bankové potreby. Niektorí milujú technológie a inovácie, iní milujú osobný kontakt v pobočke a od banky nechcú nič zložité. Tatra banka Group sa rovnako stará aj o živnostníkov, malé, stredné aj najväčšie firmy, ako aj o národné či medzinárodné inštitúcie. Tatra banka a Raiffeisen banka majú podľa prieskumov najspokojnejších klientov na celom slovenskom bankovom trhu.

Tatra banka Group si napriek tejto rozmanitosti stanovila len jednu spoločnú zamestnávateľskú identitu, jeden employer promise. Ten stojí na troch pilieroch – atmosféra, zmysluplná a kreatívna práca, miesto pre prácu a život. Tieto piliere nevznikli náhodne, ale syntézou toho, čo súčasní zamestnanci banky a potenciálni kandidáti povedali o tom, čo je pre nich najdôležitejšie pre spokojnosť a angažovanosť v práci.

„Novým prvkom, ktorý vstúpil do stratégie Tatra banka Group, sa stal employer promise. Tak ako brand promise našich značiek Líder v inováciách a Priekopník jednoduchého bankovníctva sú výrazné odlišovacie parametre na trhu, tak aj employer promise so sloganom #prirodzenenajlepsi má o nás hovoriť ako o výnimočnom zamestnávateľovi. Máme ambíciu byť atraktívnym zamestnávateľom pre múdrych a šikovných ľudí všetkých generácií, pretože vieme, že práve ľudia tvoria banku s celosvetovo najlepšou ponukou online produktov a najväčším počtom ocenení na Slovensku,“ dodáva Milada Halová, riaditeľka komunikácie a stratégie značiek Tatra banka a Raiffeisen banka.

Kampaň na zamestnávateľskú značku prebieha najmä v online priestore. Dominujú autentické videá, ktoré majú nielen predstaviť hlavnú myšlienku kampane „V najlepšom treba začať“, ale aj búrať mýty o práci v banke. Do kampane sa popri zamestnancoch banky zapojili aj známe osobnosti ako snowboardistka a podnikateľka Baša Števulová, architekt a hudobník Juraj Benetín či 3-násobná mamička a podnikateľka Lucia Šicková. Spoločným menovateľom ich životných príbehov je, že v najlepšom neprestali, ale prijali nové výzvy a posúvali sa vpred. Jadrom všetkých komunikačných aktivít je nový kariérny portál www.prirodzenenajlepsi.sk.

“Veľmi sa tešíme, že sa Tatra banka rozhodla ísť do obsahovo aj vizuálne odvážnej komunikácie zamestnávateľskej značky. V kampani vzdávame hold ľuďom – a nielen tým v banke, ale aj mimo nej – ktorí v najlepšom neprestávajú, ale prijímajú nové výzvy. Koncept búrania mýtov a stereotypov budeme spolu s bankou postupne rozvíjať” doplnil Pavol Kyselica, spoluautor kampane z kreatívneho štúdia Echt.

Otváracím formátom kampane je imidýový video spot, ktorý si môžete pozrieť tu:

×

Už odchádzate?

NESTRAŤTE S NAMI SPOJENIE

Na email vám budeme posielať inšpiratívne
novinky či informácie o aktuálnych výzvach.