Média workshop pre mimovládne organizácie

Viete ako správne komunikovať s médiami? Ako a koho osloviť? Aj to sa dozviete na novom tréningu.

Cieľom workshopu je poskytnúť stručný prehľad a praktickú skúsenosť z oblasti PR (public relations), so zameraním na mediálne vzťahy. Počas 4 hodín prejdeme média pôsobiace na Slovensku, základné princípy dobre cielených mediálnych vzťahov, príležitosti ako, kedy a kde poskytovať relevantný obsah. Súčasťou workshopu bude aj krátke praktické cvičenie zamerané na písanie konkrétneho tlačového materiálu. 

Dátum: 12.10.2018

Čas: 9:00 – 14:00

Miesto: Polus Tower A, Vajnorská 100/A, Bratislava, Plzeňský Prazdroj

Kapacita: 15 miest

Školiteľ: Jana Riečanská a Monika Révayová, Grayling 

Program: 

  • Poznáte slovenské média? Čaro tlače a sila onlajnu.
  • Dôležité je byť.... zorientovaný, k veci a v kontexte
  • „Jasné, toto dostaneme do akéhokoľvek média!” (mýty a fakty / PR nie je reklama)
  • Obsah, dáta, relevancia pre vaše úsilie o mediálne vzťahy
  • Trendy v komunikácií NGOs
  • Reputačné nástrahy dnešného digitálneho sveta: Vygooglil si! 
  • Chcem vedieť, čo je ….dobrá tlačová správa
  • Otázky a odpovede

Školitelia

Monika Révayová Deputy Country Manager, Grayling

Monika má dlhoročné skúsenosti v oblasti PR, komunikácie, ako aj žurnalistiky. V rámci PR a PA oblasti zodpovedala za krátkodobé či dlhodobé komunikačné kampane pre klientov z rôznych sektorov s dôrazom na korporátnu komunikáciu, strategické konzultácie, krízový a reputačný manažment, ako aj manažovanie komplexných kampaní v oblasti brand marketingu. Monika má tiež bohaté žurnalistické skúsenosti, pracovala ako šéfredaktorka interného magazínu SPP, dlhoročný externý redaktor lifestylového magazínu Atrium a i.

 

Jana Riečanská Account Director, Grayling

Jana pôsobí v spoločnosti Grayling už viac ako 5 rokov, vedie tím špecializujúci sa na korporátnu komunikáciu a public affairs. Ako jeden z kľúčových členov senior tímu slovenskej pobočky aktívne participovala na proaktívnych, ale aj reaktívnych krízových programoch pre významné nadnárodné spoločnosti z rôznych odvetví. Má za sebou úspešné komunikačné kampane realizované pre klientov najmä z finančného sektora, FMCG či dopravy. Zodpovedala rovnako za realizáciu regionálnych kampaní zameraných na komunikáciu smerom k záujmových skupinám a decision makerom.

Grayling je globálna integrovaná komunikačná sieť, ktorá poskytuje marketingovú komunikáciu, vzťahy s verejnosťou a vzťahy so štátnou správou a inými inštitúciami. Má bohaté skúsenosti s realizáciou komunikačných tréningov, s Americkou obchodnou komorou na Slovensku tiež spolupracujeme pri organizovaní odborných workshopov v oblasti PR a komunikácie, ako takej. V roku 2016 sa stali PR agentúrou roka v regióne CEE v prestížnej medzinárodnej súťaži Sabre Awards.

Prihlasovací formulár:

Kapacita tréningu je 15 miest, pričom za jednu mimovládnu organizáciu sa môže prihlásiť jeden zamestnanec. V prípade, že tréning nebude plne obsadený, v prihlasovacom formulári je možnosť zaznačiť, aby sme Vás kontaktovali, pokiaľ máte záujem prísť viacerí. Termín prihlasovania je do 7.10.2018.  Účastníci, ktorí sa prihlásia po zaplnení kurzu budú evidovaní ako náhradníci a kontaktovaní iba v prípade, že sa uvoľní miesto. Formulár teda odporúčame v každom prípade vyplniť, často sa stáva, že sa niekto na poslednú chvíľu odhlási.

Pro Bono partner tohto školenia

 

Organizátor aktivity Pro Bono Tréningy

 

Partner aktivity Pro Bono Tréningy

Komentáre

Newsletter

Vložte svoje požadované údaje a vyberte program, z ktorého chcete dostávať novinky a odošlite.

Povinné položky