Workshop 5/7: Meranie dopadu

Pozývame vás na piaty workshop o sociálnych inováciách v Bratislave!

Ak chceme robiť prospešné aktivity vo veľkom, potrebujeme pre svoje nápady budovať širšiu podporu – ľudí, financie, publicitu... Verejnosť od nás očakáva, že dokážeme vysvetliť a ukázať, ako naša sociálna inovácia mení svet k lepšiemu. Preto potrebujeme vedieť odmerať a vyhodnotiť dopad našich aktivít a zapracovať to, čo pri meraní a hodnotení zistíme. Tento tréning vás naučí uvažovať realisticky o tom, ako merať a hodnotiť naše výsledky, prezentovať ich a získavať tak podporu pre ďalší rozvoj.

 REGISTRÁCIA 

Čo si z workshopu odnesiete:
  • Naučíte sa sformulovať vaše aktivity do teórie zmeny tak, aby ste o nej vedeli efektívne komunikovať s ostatnými.
  • Budete vedieť, čo sa dá a čo sa nedá pri sociálnych inováciách merať.
  • Budete vedieť, čo sa oplatí a čo nemá zmysel merať.
  • Pochopíte, ako výsledky vyhodnotiť a využívať pre maximalizáciu dlhodobého dopadu.
Čo si z workshopu odnesiete:
  • Naučíte sa sformulovať vaše aktivity do teórie zmeny tak, aby ste o nej vedeli efektívne komunikovať s ostatnými.
  • Budete vedieť, čo sa dá a čo sa nedá pri sociálnych inováciách merať.
  • Budete vedieť, čo sa oplatí a čo nemá zmysel merať.
  • Pochopíte, ako výsledky vyhodnotiť a využívať pre maximalizáciu dlhodobého dopadu.

Lektor: Andrej Salner, konzultant

Andrej je ekonóm a evaluátor. Zodpovedal za monitoring a evaluáciu niektorých z najväčších inovatívnych projektov vo vzdelávaní pre deti z marginalizovaných komunít u nás i v zahraničí. Spolupracoval s miestnymi a medzinárodnými mimovládkami a výskumnými inštitúciami v oblasti sociálnych inovácií – Inštitútom SGI, Svetovou bankou či Jameel – Poverty Action Lab. Zároveň spoluzakladal niekoľko online firiem a dlhodobo pracuje ako konzultant v digitálnom marketingu v spoločnosti Basta digital.

Satori Stage, Bratislava

Newsletter

Vložte svoje požadované údaje a vyberte program, z ktorého chcete dostávať novinky a odošlite.

Povinné položky