06. 02. 2024

Hľadáme office manažéra/manažérku

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Zodpovednosť za chod kancelárie

  • Evidencia a starostlivosť o majetok, inventarizácia
  • Údržba a servis služobného auta
  • Starostlivosť o kancelárske priestory a garáž – vyúčtovanie energií, servis a revízie elektrických a iných zariadení, komunikácia s upratovacou službou
  • BOZP, hygienické, požiarne a iné predpisy – sleduje platnosť predpisov, zabezpečuje školenia
  • Zodpovednosť za archív – evidencia, triedenie, skartácia

Zodpovednosť za hardware a software

  • Údržba a evidencia technických zariadení a IT vybavenia
  • Správa IT zariadení a internetu – riešenie prípadných výpadkov, sledovanie stavu a funkčnosti, návrhy na opravy a revízie
  • Správa mobilných telefónnych čísiel a aparátov, mailových kont a zdieľaných priečinkov

Podpora finančného oddelenia

  • Vedenie pokladne
  • Evidencia a kontrola faktúr, úhrady

Podpora ľudských zdrojov

  • Kompletné zabezpečenie nového pracovného miesta – technická a IT príprava pre nových zamestnancov
  • Príprava podkladov nového zamestnanca pre personalistku
  • Zabezpečenie harnomogramu vstupných interných a pravidelných školení pre ostatných pracovníkov
  • Zodpovedá za realizáciu všetkých interných podujatí – dobrovoľnícke eventy, vianočný večierok, teambuildingy…
  • Zastupovanie základných povinností druhej office manažérky v prípade jej neprítomnosti

Požiadavky na zamestnanca/zamestnankyňu

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

Stredoškolské s maturitou

Vzdelanie v odbore

Ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk –  Začiatočník (A2)

Ostatné znalosti

  • Microsoft Office 365 – Pokročilý
  • Vodičský preukaz

Prax na pozícii/v oblasti

Prax v účtovníctve výhoda

Pozícia je vhodná pre absolventa

Nie

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Trpezlivosť, pedantnosť, pokojná povaha, precíznosť, flexibilnosť, zodpovednosť,
  • Schopnosť pracovať samostatne, pozitívny prístup a zmysel pre humor
  • Osobnosť, ktorá vyžaruje dobrú energiu, človek so srdcom, ktorý rád pomáha
  • Človek, ktorého správanie je konzistentné s hodnotami Nadácie Pontis

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Flexibilný pracovný čas
  • Teambuilding, vianočný večierok
  • Možnosť vzdelávania
  • 2 voľné dni do roka – osobné voľno, 5 dní do roka sick days, 2 voľné dni na Vianoce
  • Práca, ktorá dáva zmysel v kolektíve skvelých ľudí

Miesto práce

Zelinárska 2, Bratislava

Druh pracovného pomeru

Plný úväzok, živnosť

Termín nástupu

Ihneď

Mzdové podmienky (brutto)

Od 1 200 €/mesiac. Možná práca aj na živnosť – mesačná odmena od 1 700 €

Platy a odmeny pri živnosti pravidelne valorizujeme.

Informácie o výberovom konaní

Do výberového konania sa prihlásite na portáli Profesia.sk na tomto linku.

Kto sme

Vytvárame silné a zmysluplné spojenia medzi firemným, občianskym a verejným sektorom v našich troch strategických témach – v sociálnych inováciách, vo filantropii a v zodpovednom podnikaní. V nich si budujeme expertízu, prinášame trendy, presadzujeme dlhodobý dopad a inšpirujeme.


Nadácia Pontis
Zelinárska 2
821 08 Bratislava


tel.: (421 2) 5710 8111


This error message is only visible to WordPress admins
There has been a problem with your Instagram Feed.
×

Už odchádzate?

NESTRAŤTE S NAMI SPOJENIE

Na email vám budeme posielať inšpiratívne
novinky či informácie o aktuálnych výzvach.