„Zopakujme #GivingTuesday aj o rok,“ odkazujú Disig-u jej zamestnanci

#GivingTuesday oslávili aj vo firme Disig, pôsobiacej v oblasti informačných technológií. Podporili dobrú vec a zistili, čo majú radi ich zamestnanci.

Vo firme Disig sa počas minuloročného #GivingTuesday zamerali na charitatívny projekt Dobrý obchod. Rozhodli sa ho podporiť nielen finančne, ale aj propagáciou jeho aktivít a produktov medzi zamestnancami aj klientmi. Dobrý obchod dáva priestor slovenským neziskovým organizáciám na predaj najmä ručne vyrobených predmetov. Firma Disig najskôr nakúpila produkty Dobrého obchodu, čím prispela neziskovým organizáciám na ich projekty zverejnené na darcovskom portáli Dobrakrajina.sk. Klientov svojho zákazníckeho centra počas dňa #GivingTuesday obdarovali nakúpenými drobnosťami z Dobrého obchodu a informovali ich o tomto projekte.

U zamestnancov zožal #GivingTuesday jednoznačný úspech

Pre zamestnancov bol tiež pripravený interný obchodík s predmetmi Dobrého obchodu, kde si tieto veci mohli kúpiť. Týmto spôsobom sa takisto zamestnanci dozvedeli viac o Dobrom obchode, jeho misii a možnostiach, ako ho podporiť a tým pomôcť konkrétnym neziskovým organizáciám. „Zamestnancov sme zapojili tým, že sme im dali príležitosť podporiť organizácie zapojené do Dobrej krajiny na Sashe.sk. Boli veľmi milí, ochotní, samotný deň GivingTuesday u nás mal veľmi veľký úspech,“ hodnotí Monika Imrichová, špecialistka pre marketing a PR v Disig. „Zamestnanci vyjadrili želanie, aby sme si tento výnimočný deň zopakovali aj na budúci rok.

Buďte inšpiráciou pre svojich známych

Venovať priestor neziskovej organizácii a šíriť povedomie o jej aktivitách je jednou z možností, ako ju podporiť. Môžete tak urobiť ako firma Disig – osobne medzi svojimi zamestnancami a klientmi. Alebo môžete výzvu na podporu organizácie zdieľať so svojimi sledovateľmi na sociálnych sieťach, prípadne vyzvať zamestnancov, aby tak spravili.

Vyjadrenie podpory na sociálnych sieťach pre konkrétnu neziskovú organizáciu môže pozitívne ovplyvniť veľkú základňu ľudí, ku ktorým by si nezisková organizácia inak nenašla cestu.  Ľudia často dajú na odporúčania svojich známych, preto príspevok na sociálnych sieťach s osobným popisom a výzvou podporiť organizáciu môže byť skvelým spôsobom, ako organizácii pomôcť. Takto si k nej môžu nájsť cestu ďalší darcovia, čo jej pomôže ďalej efektívne fungovať. A to len vďaka správne napísanému príspevku!

Ak máte vytipovanú organizáciu, ktorej pomáhate, informujte o nej svoj okruh ľudí. Môžete byť  inšpiráciou pre svojich zamestnancov, známych alebo followerov, ktorý radi pomáhajú, ale je pre nich zložité zorientovať sa vo svete darcovstva a vybrať si konkrétny projekt.

A čo nové priniesla spoločnosti Disig podpora neziskových organizácií a zapojenie sa do #GivingTuesday? „Uvedomili sme si, že ako spoločnosť sa môžeme častejšie zapájať do rôznych dobrovoľníckych či charitatívnych akcií. Zamestnanci radi konajú dobro,“ skonštatovala Monika Imrichová. Participácia na #GivingTuesday je teda dobrou príležitosťou, ako začať zapájať zamestnancov do dobročinných aktivít a postupne zistiť, aká forma aktivít im najviac vyhovuje.

Komentáre

Newsletter

Vložte svoje požadované údaje a vyberte program, z ktorého chcete dostávať novinky a odošlite.

Povinné položky