18. 08. 2016 Zodpovedné podnikanie

Dobromat spája svet obchodu a dobročinnosti v konkrétnu vec

Nový portál dobromat.sk pomáha podporovať neziskový sektor vďaka príspevkom z utratenej sumy nákupu vo vybraných e-shopoch.

Ilustračná fotografia.

Veľa ľudí preferuje nákup na internete pred návštevou tzv. kamenných predajní. Práve lojálnosť zákazníkov známych predajcov ako martinus.sk, deichmann.sk či aliexpress.com dokáže zabezpečiť zaujímavé finančné dary pre tých, ktorí to potrebujú. Zákazník však pritom nedáva nič navyše – ide o províziu, čiže percento stanovené samotným obchodom, ktorá sa automaticky pripíše na konto jedného z 1 835 registrovaných združení z celého Slovenska.

Postup pri nakupovaní cez Dobromat je pomerne jednoduchý. Zákazník si pred samotným elektronickým nákupom môže priamo na stránke Dobromatu vybrať predajcu a následne neziskovú organizáciu, ktorú by chcel podporiť. Stránka ho potom automaticky presmeruje na internetový obchod, kde si môže v pokoji vychutnať nákup tovaru či služby. Nakoniec dostane informáciu, aká čiastka z ceny realizovaného nákupu bude venovaná na pomoc neziskovej organizácii.

Možno sa pýtate, čo umožňuje rozmach, či vôbec udržateľnosť takéhoto projektu. Nuž, jeden z tvorcov tejto unikátnej myšlienky, Marián Repáň, by vám určite vedel poskytnúť jednoduchú odpoveď. Prínos je totiž atraktívny nielen pre občianskej združenia a neziskové organizácie, ale predovšetkým pre samotných predajcov, ktorí si radi zvýšia renomé a rozšíria klientelu. Nadšenci internetového obchodu sa rovnako tešia nielen z výhodného nákupu, ale aj z vykonaného dobrého skutku.

Na uľahčenie a pre pravidelnosť finančnej podpory je tu možnosť nainštalovať si plugin Dobromat do prehliadača (Google Chrome, Firefox), ktorý si už raz podporené združenie a daný e-shop dokáže zapamätať. Podrobnejšie o registrácií obchodu alebo združenia, forme propagácie a ďalšie informácie nájdete na stránke www.dobromat.sk.

 

Zdroj: dobromat.sk

Kto sme

Vytvárame silné a zmysluplné spojenia medzi firemným, občianskym a verejným sektorom v našich troch strategických témach – v sociálnych inováciách, vo filantropii a v zodpovednom podnikaní. V nich si budujeme expertízu, prinášame trendy, presadzujeme dlhodobý dopad a inšpirujeme.