06. 06. 2016 Zodpovedné podnikanie

Firmy, nebojte sa komunikovať svoje zodpovedné aktivity!

Pozývame vás na seminár o komunikácii CSR s Thomasom Kolsterom, ktorý sa uskutoční už 15. júna 2016 v Košiciach.

Thomas Kolster na Slovensku opäť rozprúdi provokatívnu debatu na tému udržateľnej komunikácie.

Robiť etický biznis už v dnešnej dobe nestačí. Firmy sa musia naučiť svoje zodpovedné aktivity aj predať, aby zaujali svojich zákazníkov, partnerov či okolitú komunitu. O tom, ako tvoriť atraktívne marketingové kampane s hlbšou myšlienkou bude v Košiciach rozprávať Thomas Kolster, autor knihy „Goodvertising“ a medzinárodne uznávaný expert na udržateľnú komunikáciu.

„Každý hovorí o udržateľných aktivitách, no málokto ich reálne i robí,“ tvrdí Thomas Kolster, dánsky reklamný expert a stratég a medzinárodne uznávaný rečník, ktorého možno stretnúť na konferenciách svetových formátov ako Sustainable Brands či Media 360. Aby však zákazníci verili zodpovedným produktom či službám, musia firmy najskôr prejsť od slov k činom. Ďalším významným krokom pre spoločnosti je správna komunikácia. O tom, že i reklama zelených a etických produktov môže byť zaujímavá a sexy, sa dozviete na seminári „Nebojte sa komunikovať CSR!“ v Košiciach. Seminár povedie sám „Mr. Goodvertising“, Thomas Kolster.

Odlíšte sa od konkurencie zmysluplnou reklamou

„Žijeme v dobe, kedy spoločnosti už svoje značky nevlastnia. Značky sú vytvárané tým, čo si o nich ľudia navzájom rozprávajú. I preto je sociálny či environmentálny aspekt v komunikácii veľmi dôležitý. Reklama by mala totiž vzbudzovať pozitívne emócie, iba tak budú ľudia myšlienky v nej uvedené zdieľať,“ deklaruje Thomas Kolster. Ako by však mala vyzerať ideálna marketingová kampaň? Na túto otázku budeme hľadať odpovede už 15. júna 2016 o 9:30 hod. na odbornom seminári, ktorý sa uskutoční v priestoroch Eco-friendly Hotela Dália v Košiciach. Podujatie je určené primárne pre zástupcov komunikačných oddelení firiem a tiež marketingových a reklamných agentúr. Vítaní sú však i nadšenci inovatívnej reklamy z radov študentov či širšej verejnosti. Účasť na seminári je bezplatná.

Pokorme mýty o udržateľnosti s Mr. Goodvertising

„Spotrebitelia nie sú ochotní si priplatiť za „zelenšie“ varianty obľúbených produktov.“ „Udržateľnosť zákazníkov netrápi.“ „Komunikácia o zodpovedných produktoch by mala byť zložitá, aby zaujala.“ Je to pravda alebo sú to len ďalšie mýty o udržateľnosti a marketingu? „Zodpovedné aktivity nie sú bezvýznamné, v rámci reklamy ich však treba správne uchopiť,“ tvrdí Thomas Kolster. Thomas svoje dlhoročné skúsenosti zbieral z pozície zakladateľa a šéfa kreatívnych agentúr The Goodvertising Agency a WhereGoodGrows, a tiež ako rečník na medzinárodných konferenciách v San Diegu, Barcelone, Instanbule, Rio de Janeiro či v Hong Kongu. O reklame ako sile dobra píše i vo svojich pravidelných komentároch pre denník The Guardian. Magazín The Huffington Post označil Thomasa za inšpiratívneho lídra. Už čoskoro bude inšpirovať možno i vás na seminári v Košiciach.

Zodpovednosť neberú na ľahkú váhu ani slovenské firmy

Spoločenská zodpovednosť je prioritou u väčšiny medzinárodných spoločností. Ako je to na Slovensku? O zodpovednom podnikaní a jeho komunikácii budete môcť na seminári diskutovať i s Michalom Kiššom, výkonným riaditeľom združenia zodpovedných firiem Business Leaders Forum, a tiež so zástupcami spoločností T-Systems Slovakia s.r.o. a Východoslovenská energetika Holding, a.s. (VSE Holding). Spoločensky zodpovedné aktivity spoločnosti T-Systems Slovakia predstavia špecialisti na komunikáciu Katarína Trnová a Lívia Gaľová. Stratégiu zodpovedného podnikania v spoločnosti VSE Holding predstaví vedúca úseku komunikácie Andrea Danihelová.

Naučte sa i vy robiť autentické reklamy. Zarezervujte si miesto na seminári

Kapacita odborného seminára je limitovaná. Svoju účasť si môžete zaistiť vyplnením údajov v našom registračnom formulári alebo priamo na e-mailovej adrese: tatiana.caplova@nadaciapontis.sk

Seminár o komunikácii CSR organizujú Nadácia Pontisa Business Leaders Forum v spolupráci s agentúrou PRime time. Partnermi podujatia sú spoločnosti T–Systems Slovakia s.r.o. a Východoslovenská energetika Holding, a.s. Podujatie podporuje ADC Slovakia.

Partneri podujatia

Organizátori:

 

Partner podujatia:

 

 

S podporou:

 

 

Kto sme

Vytvárame silné a zmysluplné spojenia medzi firemným, občianskym a verejným sektorom v našich troch strategických témach – v sociálnych inováciách, vo filantropii a v zodpovednom podnikaní. V nich si budujeme expertízu, prinášame trendy, presadzujeme dlhodobý dopad a inšpirujeme.