17. 03. 2017 Nadácia Pontis

Je to vo vašich rukách!

Hlasovanie zákazníkov za víťazov komunitného programu Tesca štartuje dnes!

Braitslava 15. marca (OTS) – Zákazníci Tesca môžu až do 4. apríla 2017 hlasovaním rozhodnúť o projektoch vo svojom regióne, ktoré zlepšia život v komunite. Hlasovanie je súčasťou komunitného programu spoločnosti Tesco Vy rozhodujete, my pomáhame, do ktorého postúpilo 224 projektov neziskoviek z celého Slovenska. Až 77 mimovládnych organizácií s najväčším počtom hlasov v každom regióne získa od Tesca príspevok vo výške 1 300 eur na realizáciu svojich projektov. Celkovo tak reťazec na podporu lepšieho života v regiónoch prispeje tento rok sumou vyše 100-tisíc eur. 

Do komunitného programu na Slovensku prihlásili neziskovky do 5. februára až 405 nápadov. Projekty, ktoré postúpili do hlasovania, vybrala hodnotiaca komisia zložená zo zamestnancov Tesca, Nadácie Pontis a nezávislých porotcov dlhodobo aktívnych v neziskovom sektore. Odborníci rozhodli, ktoré nápady postúpia do druhého kola na základe kritérií uskutočniteľnosti, udržateľnosti, vplyvu na komunitu a zapojenia členov komunity. 

Už teraz môžu o víťazných projektoch rozhodovať svojimi hlasmi zákazníci Tesca. Ľudia si môžu vybrať celkovo z 224 projektov v predajniach Tesco vo všetkých regiónoch Slovenska v kategóriách ako podpora detského vzdelávania a rozvoja zručností, propagácia zdravého životného štýlu a ochrana či skrášľovanie životného prostredia.

Hlasovanie funguje jednoducho: zákazníci dostanú za každý nákup vo všetkých predajniach Tesca žetón, ktorý vhodia do hlasovacej nádoby. Svoj hlas tak môžu priradiť jednému z troch projektov vo svojej komunite do 4. apríla 2017.

Zoznam zúčastnených neziskových organizácií a aktuálny počet hlasov je k dispozícii na internetovej stránke program: https://pomahame.tesco.sk/list-of-projects
Tesco vyhlási víťaza v priebehu týždňa od 17. apríla 2017.

Pre spoločnosť Tesco má podpora miestnych komunít veľký význam. Program Vy rozhodujete, my pomáhame reťazec spúšťa v Európe už po druhýkrát s cieľom podporiť komunitné iniciatívy, ktoré dokážu zlepšiť život miestnych komunít. Program podporuje miestne organizácie, z ktorých projektov majú prospech komunity, v ktorých žijú zákazníci aj zamestnanci spoločnosti Tesco. V prvej sezóne programu zákazníci hlasovali s takmer 10 miliónmi hlasov.

Kto sme

Vytvárame silné a zmysluplné spojenia medzi firemným, občianskym a verejným sektorom v našich troch strategických témach – v sociálnych inováciách, vo filantropii a v zodpovednom podnikaní. V nich si budujeme expertízu, prinášame trendy, presadzujeme dlhodobý dopad a inšpirujeme.