08. 06. 2016 Zodpovedné podnikanie

Mr. Goodvertising vás naučí ako zodpovednou reklamou prilákať zákazníkov

Dánsky expert Thomas Kolster predstaví v Bratislave prípadové štúdie a marketingové nástroje, ktoré sú zárukou zodpovednej a zároveň sexy reklamy.

Podľa Thomasa by značky mali byť čestné, transparentné a najmä autentické. #goodvertising

Máte radi reklamu? Zaujíma vás ako prepojiť biznis a kreativitu reklamných agentúr a ako sa odlíšiť od konkurencie? Seminár o zodpovednej komunikácii pod názvom „Reklama môže byť zodpovedná i sexy!“ vám ukáže, ako vytvoriť zaujímavú reklamu s využitím CSR princípov.

Reklama priamo vplýva na správanie zákazníkov

Dňa 14. júna 2016 sa o 18:30 hod. v priestoroch bratislavského Impact HUBu uskutoční komunikačný seminár určený pre zástupcov komunikačných oddelení firiem, marketingových a reklamných agentúr a tiež nadšencov inovatívnej reklamy z radov študentov. Seminár predstaví zmysel prepojenia biznisu a reklamných agentúr. Firmy sú zodpovedné za okolitú komunitu, životné prostredie a svoju reklamu. Na druhej strane, reklamné agentúry sú zodpovedné za svoju kreativitu, marketingové výstupy a zodpovedný prístup voči biznis prostrediu. Dôležité je nájsť riešenia, ktoré dávajú zmysel a ktoré z reklamy vytvoria lákadlo pre zákazníkov.

Mr. Goodvetising poskytne komplexný pohľad na komunikáciu ako silu dobra

Seminár bude viesť Thomas Kolster, autor, rečník, medzinárodný odborník na udržateľnú komunikáciu a zakladateľ agentúr The Goodvertising AgencyWhereGoodGrows.

„Spotrebitelia nie sú ochotní si priplatiť za „zelenšie“ varianty obľúbených produktov.“ „Udržateľnosť zákazníkov netrápi.“ „Komunikácia o zodpovedných produktoch by mala byť zložitá, aby zaujala.“ Je to pravda alebo sú to len ďalšie mýty o udržateľnosti a marketingu? Thomas, nazývaný aj Mr. Goodvertising, vám na seminári ukáže, ako tieto mýty prekonať rôznymi marketingovými stratégiami.

Thomas vystupuje ako rečník na podujatiach typu Sustainable Brands, a pravidelne píše komentáre pre denník The Guardian. Thomas, ktorý bol magazínom The Huffington Post označený za inšpirujúceho lídra, sa pravidelne objavuje aj v úlohe porotcu na udeľovaní medzinárodných cien ako D&AD, Creative Circle Award, EthicMark Award a Creative Conscious Award. Momentálne je členom prezídia dvoch neziskových organizácií a v spolupráci s najväčším dánskym hospodárskym denníkom tento rok po prvýkrát zorganizoval konferenciu Sustainable Bottom Line.

Seminár o komunikácii CSR organizujú Nadácia Pontisa Business Leaders Forum v spolupráci s agentúrou PRime time. Partnerom podujatia je spoločnosť Východoslovenská energetika Holding, a.s. Podujatie podporujú Impact HUB Bratislava a ADC Slovakia. Grafický dizajn zastrešuje grafické štúdio Dve Lamy.

Vstup na seminár je zdarma, nutná je však registrácia. Seminár bude prebiehať v anglickom jazyku. Registrácia je možná prostredníctvom registračného formulára alebo priamo na e-mailovej adrese: tatiana.caplova@nadaciapontis.sk.

Kto sme

Vytvárame silné a zmysluplné spojenia medzi firemným, občianskym a verejným sektorom v našich troch strategických témach – v sociálnych inováciách, vo filantropii a v zodpovednom podnikaní. V nich si budujeme expertízu, prinášame trendy, presadzujeme dlhodobý dopad a inšpirujeme.