17. 03. 2017 Zodpovedné podnikanie

Pozývame na Business Forum „World of Tomorrow“ 20. apríla 2017 v Bratislave

Vieme, ako sa zmení svet v nasledujúcich rokoch? Budeme v ňom vedieť efektívne pracovať? Je možné mať úspech a súčasne zostať človekom?

Na konferencii vystúpi aj známy švajčiarsky futurológ Gerd Leonhard.

Trendy sa určujú vo svete. Vedieť rýchlo reagovať znamená mať informácie, ako lídri západných ekonomík rozmýšľajú.

Človek a technológie budúcnosti, budúcnosť komunikácie, udržateľnosť obchodu, adaptácie, zodpovednosť firiem, stratégie úspechu a líderstvo budúcnosti – to sú hlavné témy konferencie Business Forum „World of Tomorrow“, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2017 v hoteli DoubleTree Hilton v Bratislave.

Nenechajte si ujsť piatich kľúčových rečníkov, ktorým riaditelia a manažéri zahraničných firiem načúvajú:

Prince Carlos de Bourbon de Parme (Holandsko)

Člen holandskej kráľovskej rodiny, pracoval v súkromnom bankovom sektore, neskôr pre Európsku komisiu, podieľal sa na prípravách zavedenia eura. Od roku 2007 sa sústredí na start-up projekty a projekty zamerané na ekologický prístup výroby, recykláciu, logistické systémy, sociálne inovácie. Po rokoch práce v obchodnej oblasti sa rozhodol prispieť k rozvoju Dutch Institute for Innovation and Sustainability, ktorý hľadá a skúma možnosti trvalo udržateľného rozvoja spoločnosti, vrátane vplyvu inovačných procesov a organizačných zmien. Kontinuálne prijatie inovácií umožňuje dosiahnuť vysokú úroveň a trvalý rast produktivity.

Robert Phillips (Anglicko)

Svetovo uznávaný expert na komunikáciu, vedenie a budovanie dôvery, autor, poradca a komentátor. Pôsobil ako prezident a CEO EMEA najväčšej svetovej PR agentúry Edelman. Je spoluzakladateľom Jericho Chambers, komunity expertov pracujúcich s novými modelmi komunikácie a riadenia. V roku 2015 publikoval knihu Trust Me, PR is Dead, v ktorej popisuje nevyhnutný zánik tradičných postupov v oblasti mediálneho priemyslu a potrebu zmeny komunikácie v budúcnosti. V súčasnosti je hosťujúcim profesorom na Cass Business School v Londýne. Pomáha manažérom a majiteľom firiem pochopiť vývoj budúcnosti v dlhodobom horizonte a prehodnotiť modely klasickej firemnej komunikácie, pretože naša komunikácia prebieha dnes, zajtra, a nie včera.

Gerd Leonhard (Švajčiarsko)

Jeden z popredných svetových futurológov, humanista, mysliteľ, vizionár a autor knihy Technology vs. Humanity. Časopis Wired ho v roku 2015 zaradil medzi 100 najvplyvnejších ľudí Európy. Venuje sa témam ako predvídanie vývoja v spoločnosti a podnikaní, trvalo udržateľné podnikanie, prudký vývoj technológií, digitálna transformácia, automatizácia spoločnosti, marketingu, reklame na podnikanie, ale tiež našej schopnosti prijať a spracovať veľký objem dát. Kľúčovou myšlienkou jeho prezentácií, workshopov a seminárov sú témy ako digitálny darwinizmus a výzvy digitálnej transformácie, redefinícia vzťahov človek – stroj, budúcnosť práce a pracovných miest, naše súkromie v ére veľkých dát a mnoho ďalších.

Mark Gallagher (Severné Írsko)

30 rokov pôsobil v riadiacich pozíciách tímov Formule 1, medzinárodne uznávaný speaker v oblasti líderstva a budovania úspešného tímu. Po odchode z F1 publikoval v roku 2014 knihu The Business of Winning, v ktorej popisuje, ako dosiahnuť úspech vo svete najvyšších technológií, veľkých peňazí, vysokého rizika a najvyššej možnej konkurencie. V súčasnosti prednáša o líderstve, riadení, marketingu, zákazníckych službách, partnerstve a manažovaní rizika. Svojich poslucháčov učí, ako pochopiť a vyjsť v ústrety aj špecifickým požiadavkám klientov.

Dietmar Dahmen (Rakúsko)

Vizionár, kreatívny konzultant a jeden z najdynamickejších svetových spíkrov. Dvadsať rokov pôsobil v reklame a marketingu (v Hamburgu, New Yorku, Los Angeles, Mníchove a vo Viedni). Bol kreatívnym riaditeľom v DDB, výkonným kreatívnym riaditeľom v Ogilvy, pôsobil ako Chief Creative Officer a výkonný riaditeľ v BBDO. Dnes pracuje ako nezávislý spíker a konzultant pre zmeny, inovácie a disruptívne marketingové stratégie. Medzi najčastejšie témy jeho prednášok patria: budovanie zákaznícky orientovanej značky, marketing, predaj, digitalizácia a jej vplyv na podnikanie, adaptácia zmýšľania na zmeny budúcnosti a inovácie.

Konferenciu bude v anglickom jazyku moderovať Daniela Zeller (Rakúsko). V minulosti  populárna rozhlasová komentátorka v Rakúsku, v súčasnosti pracuje ako nezávislý spíker. Vedie kurzy komunikácie a rétoriky, napísala niekoľko kníh

Simultánne tlmočenie do slovenčiny bude zaistené po celú dobu konferencie.

Pozrite si celý program

Prečítajte si profily rečníkov

Zaregistrujte sa TU

Účastnícky poplatok je 380 euro bez DPH (od 7. apríla 430 euro bez DPH), uhradiť ho je potrebné pred termínom akcie. V cene je zahrnuté občerstvenie, obed, záverečná recepcia, materiály, možnosť simultánneho tlmočenia do slovenčiny a profesionálny videozáznam z konferencie.

Prvých 200 zaregistrovaných účastníkov získa najlepšie miesta.

Umiestniť propagačné materiály do pripravených stojanov je možné za poplatok 240 euro bez DPH (formát A4, hmotnosť do 2,5 kg, počet stojanov je limitovaný).

Akciu podporujú zahraničné Chamber of Commerce, profesijné asociácie a mediálni partneri zo Slovenska a okolitých krajín.

Kto sme

Vytvárame silné a zmysluplné spojenia medzi firemným, občianskym a verejným sektorom v našich troch strategických témach – v sociálnych inováciách, vo filantropii a v zodpovednom podnikaní. V nich si budujeme expertízu, prinášame trendy, presadzujeme dlhodobý dopad a inšpirujeme.