28. 05. 2019 Nadácia Pontis

Pro Bono Tréning: Krízová komunikácia, novinky a reklama na sociálnych sieťach

Počas workshopu v ESETe sa bližšie pozriete na to, ako zvládnuť krízovú komunikáciu, ako komunikovať svoju expertízu a zaskórovať v médiách. Čakajú vás aj najnovšie trendy v online, naučíte sa ako správne nastaviť reklamu a využiť potenciál sociálnych sietí na fundraising.   

PR a sociálne siete zostávajú najdôležitejším komunikačným nástrojom neziskoviek. S minimálnym rozpočtom a nízkymi ľudskými kapacitami je stále náročnejšie sledovať trendy a prispôsobovať sa rýchlo sa meniacemu prostrediu na sociálnych sieťach. Ako sa zviditeľniť a zaujať v pretlaku informácií? Ako dostať svoj obsah do médií a komunikovať výsledky vašej práce? Ako využiť Instagram a Facebook pri získavaní zdrojov a dobrovoľníkov? To všetko sa dozviete na ďalšom Pro Bono Tréningu. Tréning je určený pre stredne pokročilých.

Dátum: 14. 06. 2019

Čas: 10:00 – 16:00

Miesto: priestory spoločnosti ESET – Aupark Tower, Einsteinova 24, 851 01 Bratislava

Školitelia vás budú čakať na recepcii na 16. poschodí, kam sa dostanete výťahmi z Aupark Tower (business centra) – 6 výťahov do Lka. 2 výťahy, ktoré sú umiestnené v nákupnom centre do priestorov nepremávajú.

Kapacita: 20 miest

Školiteľ: Branislav Ondrášik, Michal Fiabáne, Matúš Gajdoš

Program:

Krízová komunikácia v organizácii & Ako komunikovať expertízu a zaskórovať v médiách

Branislav Ondrášik, ESET Security Research Communications Manager

V prvej časti sa pozrieme na krízovú komunikáciu, aké problémy môže narobiť, ale hlavne čo urobiť, aby ju neziskovka zvládla. Pozrieme sa na skutočné case studies a tiež si povieme o procesoch, ako procesy pre krízovú komunikáciu nastaviť. Samozrejme, súčasťou budú aj best practices pre tento typ náročnej komunikácie. V druhej časti sa pozrieme na zlato mimovládnych organizácii – komunikáciu ich expertízy, výskumu a výsledkov ich práce. Spoločnosť ESET desiatky rokov pracuje vo výskume a aj jeho komunikácii. Povieme si o tom, čo robí experta, ako funguje krízová komunikácia v ESET a aké sú najlepšie takeaways pre tretí sektor.

Sociálne siete: Trendy a zásady úspešnej komunikácie pre rok 2019

Michal Fiabáne, ESET Digital PR Representative

Ako vieme zostať viditeľní aj v ére klesajúceho organického dosahu, drahšej reklamy a obrovského pretlaku informácii? Odpoveď na túto otázku nájdeme počas druhého segmentu workshopu, ktorý povedie Michal Fiabáne, zodpovedný za Eseťácke globálne digitálne kanály. Po krátkom všeobecnom úvode si povieme viac o trendoch a best practices pre rok 2019. Účastnicí si odnesú konkrétne tipy, triky & odporúčania ako vyťažiť z digitálnych médii pre svoju organizáciu maximum. Hlavný dôraz budeme klásť na Facebook, ako stále dominantný nástroj v našich končinách a v závere si povieme aj o netušených možnostiach, ktoré neziskovkám ponúka Facebook Messenger.

Fundraising, reklama a hľadanie dobrovoľníkov na sociálnych sieťach

Matúš Gajdoš, ESET Social Media Expert

V priebehu školenia vám povieme o nových štandardoch na sociálnych sieťach, radi zodpovieme všetko, načo ste sa doteraz ohľadom sociálnych sietí báli opýtať – najmä ohľadom fundraisingu a reklamy. Ukážeme si, ako využiť Instagram a Facebook pri hľadaní nových dobrovoľníkov. Workshop Lead AD vám pomôže nastaviť kampaň tak, aby ste po jej skončení vytlačili zoznam plný telefónych čísiel.

Profily školiteľov:

Branislav Ondrášik, ESET Security Research Communications Manager

Braňo pracuje deväť rokov v spoločnosti ESET, z toho viac ako osem pracoval ako PR manažér spoločnosti ESET pre Európu, Blízky východ a Afriku a v súčasnoti pôsobí ako Manažér komunikácie pre bezpečnostný výskum. Mediálne vzťahy sú jeho koníčkom od Londýna po Moskvu, za ten čas privítal stovky zahraničných novinárov a o ESETe vyšli desiatky tisíc článkov. Dnes sleduje dobrodružstvá a úspechy výskumu a výskumníkov ESETu, aby ich mohli efektívne komunikovať publiku po celom svete. Pred ESETom pracoval vyše desať rokov ako novinár v SME, Hospodárskych novinách, TASR a Novom Čase Nedeľa. Vzdelanie považuje za jeden zo základov dobrej profesie a vykonanej práce – preto študoval žurnalistiku, médiá a komunikáciu na Univerzite Komenského, v americkom Michigane a britskom Leeds. Na vysokých školách tiež roky prednášal. Je zanieteným aktivistom a komentátorom spoločenských udalostí na Facebooku a v médiách. Komunikácii, médiám a žurnalistike sa venuje viac ako 20 rokov.

Michal Fiabáne, ESET Digital PR Representative

Michal ako člen globálneho ESET PR tímu spravuje firemné globálne digitálne kanály, nastavovanie stratégie, tvorbu obsahu a koordináciu komunikácie na sociálnych sieťach naprieč regiónmi, v ktorých má spoločnosť ESET svoje zastúpenie. Sociálnym médiam a online komunikácii sa venuje viac ako 6 rokov, v ESETe pôsobí od januára 2019.

Matúš Gajdoš, ESET Social Media Expert

Matúš pracuje ako social media expert v ESETe už viac ako osem rokov, online marketingu sa však naplno venuje už od roku 2000, kedy ho využil na vlastnom komunitnom projekte. Neskôr pracoval v internetovom spravodajskom portáli Ringier na Slovensku a postupne v internetových bankách mBank a Zuno. Online je jednoducho celý jeho dospelý život. V ESETe pomáha so sociálnymi médiami pobočkám a partnerom od Singapuru po Spojené štáty. V minulosti pracoval na kampaniach pre viac ako 50 značiek, ako napr. Orange, Kit Kat, L&M, Axe, Nikon, Billa, Daylong, RedBull, Kaltenecker a pod.

Prihlasovací formulár:

Kapacita tréningu je 20 miest, pričom za jednu mimovládnu organizáciu sa môže prihlásiť jeden zamestnanec. V prípade, že tréning nebude plne obsadený, v prihlasovacom formulári je možnosť zaznačiť, aby sme vás kontaktovali, pokiaľ máte záujem prísť viacerí. Termín prihlasovania je do 7.6.2019.  Účastníci, ktorí sa prihlásia, budú po zaplnení kurzu evidovaní ako náhradníci a kontaktovaní iba v prípade, že sa uvoľní miesto. Formulár teda odporúčame v každom prípade vyplniť, často sa stáva, že sa niekto na poslednú chvíľu odhlási.

 

 

Partner tréningu:

Organizátor aktivity Pro Bono Tréningu:

 

 

 

Partner aktivity Pro Bono tréningu:

Kto sme

Vytvárame silné a zmysluplné spojenia medzi firemným, občianskym a verejným sektorom v našich troch strategických témach – v sociálnych inováciách, vo filantropii a v zodpovednom podnikaní. V nich si budujeme expertízu, prinášame trendy, presadzujeme dlhodobý dopad a inšpirujeme.